دانلود آهنگ جدید

» دانلود فول آلبوم مسعود صادقلو ( تمامی آهنگ ها )دانلود آهنگ جدید | موزیک جدید

این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام چشات نفس گیره
فرزاد فرزین - چشات
دانلود آهنگ مسیح و آرش AP به نام یه امشب
مسیح و آرش AP - یه امشب
دانلود آهنگ سیامک عباسی به نام شب عید
سیامک عباسی - شب عید
دانلود آهنگ مسعود صادقلو به نام تو خود عشقی من میخوام با تو عشق کنم
مسعود صادقلو - دو تا قلب
دانلود آهنگ پازل بند به نام میگم میخوامت بی چون و چرا
پازل بند - آدم و حوا
دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان به نام بیا برگردیم به هم من حاضرم
سهیل مهرزادگان - حل و فصل
دانلود آهنگ ماکان باند به نام قول بده قلبمو پس ندی بهم
ماکان باند - قول بده

دانلود فول آلبوم مسعود صادقلو ( تمامی آهنگ ها )

دانلود آهنگ های Masoud Sadeghloo با لینک مستقیم

مجموعه منتخب ترانه های اجرا شده مسعود صادقلو به صورت یکجا زیپ و تکی با لینک مستقیم

فول آلبوم مسعود صادقلو

دانلود فول آلبوم مسعود صادقلو

دانلود فول آلبوم در یک پوشه : Download

 

Instagram = MasoudSadeghloo 

مسعود صادقلو در ۱۹ فروردین ۱۳۶۵ در تهران و در خانواده ای متوسط متولد شد. صادقلو خواننده جوان در سال ۹۵ به خوبی شناخته شد؛ وی با اجرای چند آهنگ توانست به خوبی شنیده شود به طوری که این مسئله را می توان از صفحه اینستاگرام او مشاهده نمود.

مصاحبه مسعود صادقلو
اولین بار با فیت دادن شروع به قدم در راه موسیقی زیرزمینی گذاشت، همکاریش اش با رضا شیری و سپس مسعود جهانی کارهایش را حرفه ای منتشر کرد و خیلی زود دیده شد.

کشتی گیر بودم
مسعود صادقلو در دوران نوجوانی و جوانی ورزشکار حرفه ای بود، او نزدیک ۸ سال در کشتی فعالیت جدی داشت اما با ادامه فعالیت در موسیقی این رشته را کنار گذاشت.

شروع فعالیت
علاقه ی او به موسیقی از دوران کودکی آغاز شد و این علاقه را در نوجوانی با شدت بیشتری پیگیری کرد؛ آواز کلاسیک را نزد محمدرضا صادقی گذراند و در نهایت از سال ۹۵ فعالیت در عرصه موسیقی را به صورت جدی آغاز کرد.

شهرت
وی با انتشار تک اهنگ هایی چون هوس باز، آخر شب، دیوونه بازی، زیر بارونا برقص، نیمه گمشده و…. به شهرت رسید. او در ژانر پاپ فعالیت می کند ولی نوع و لحن اجرایش نوعی امضای هنری او رو ترک هایش است که موفق شد نامی شناخته شده در این عرصه بدل شد.
علت فیت دادن زیاد
بنده آدم تنبلی هستم و برخی از کارها را نمی توانم به تنهایی انجام بدم برای همین از دوست های نزدیکم کمک می گیرم، تیم حرفه ای وی مسعود جهانی، رضا شیری و مهدی حسینی هستند.

روی پای خودم
من از نظر مالی و خانواده هیچ مشکلی ندارم، ولی برای اینکه خواستم استقلال مالی داشته باشم گاهی دچار این دست مشکلات می شوم، بطور مثال برای تهیه یک ویدیو آهنگ کم کم ۴۰ میلیون باید خرج کنیم.

ممنوع الفعالیت
قلبا دوست دارم فعالیتم مجاز بشه، بدم نمیاد، راحت می شم ولی به دردی نمیخوره.
حدااقل به درد من نوعی نمیخوره، در حال حاضر هم ممنوع الفعالیت هستم از این رو میگم به درد من نمیخوره که من الان میتونم پول در بیاورم وقتی دو سه سال برای یک جواز منتظرم باشم دیگر به دردی نمیخورد و از دوران hit دوم می کند.
کما اینکه بعد از مجاز بودن باید از برخی همکاری ها منع بشیم، هر جایی نتونیم بریم و شعر و ملودی به هرکسی نتوانیم بفروشیم که من دوست ندارم.

ازدواج مسعود صادقلو
مسعود صادقلو هنوز ازدواج نکرده و مجرد است انتشار عکس هایی از او با هوادرانش شایعه دوست دختری وی را منتشر شد که این خبر کذب است.
چلوکبابی تا کافی شاپ داری مسعود صادقلو
قبل از شروع موسیقی چلوکبابی داشت ولی بعد از ورود به عرصه موسیقی کافه شاپ زد و در حال حاضر منبع اصلی درآمدش است می گوید در تلاش است شعبه دوم را در ولنجک افتتاح کند.

فوتبالی نیستم
پرسپولیس نیستم ولی دوستای نزدیکم پرسپولیسی هستند، بخاطر اینکه یکبار برای مهدی طارمی که رفیقم هست تبریک تولد گفتم فکر میکنند طرفدار این تیمم ولی فوتبالی نیستم.

لمینت و عمل زیبایی مسعود صادقلو
دندان هایش را بخاطر زیبایی لبخند لمینت کرده و احساس خوبی دارد، او همچنین گفت ۱۰ سال پیش بینی اش را عمل کرده ولی حالا پشیمان است.

همکاری حمید عسکری و مسعود صادقلو
حمید عسکری با انتشار عکسی از خود و مسعود صادقلو در صفحه شخصی اش نوشت:خبرهایی در راه است…

 

مسعود صادقلو جانشین محسن چاوشی می شود؟
مسعود صادقلو که با صدای خاص خودش موفق به جذب هواداران بسیاری شده با انتشاری عکسی همراه با محمدرضا شریفی نیا، و هشتگ زدن کلماتی چون (داریوش مهرجویی) و ( سنتوری دو) خبر از حضور در این پروژه جذاب سینمایی داد.

فیلم سنتوری دو به کارگردانی داریوش مهرجویی کارگردان مطرح کشورمان بعد از آن جنجالی شد که بهرام رادان و محسن چاوشی از حضور در این پروژه انصراف دادند و یکی از بزرگترین سوالات این بود که کدام خواننده جای چاوشی انتخاب می شود، حالا با گرفتن پاسخ این سوال باید دید نقش اصلی فیلم را به جای بهرام رادان چه کسی بازی می کند؟ البته امیدواریم آن فرد محمدرضا شریفی نیا نباشد!

 

دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 19
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


تبلیغات بنری
 موسسه خیریه سگال
مطالب محبوب